fredag 13 september 2013

Spöke!!!

Efter kaffe å slapp morgon å 2 Alvedon så var jag fit for fight för lite jobb med chefen. 
Traskade i väg å satte mig i busskuren för att vänta in bussen, då Erik  bara råkade glida förbi å snällt stanna och plocka upp mig å körde mig till jobbet :) vilken lyx å få skjuts då hann jag ju till och med dricka ännu mera kaffe innan jag började mitt pass! Gött mos

Haft en riktigt rolig dag på jobbet trotts att jag inte känt mig helt i form, men har ändå tyckt att det gått bra att jobba! 

Tobbe var ute å shoppade så han väntade in mig så jag även fick skjuts hem, vilka snälla vänner jag har!!!
Att få åka bil hem gör att jag är hemma minst 30 min tidigare å det är verkligen guld värt! 
Kände att energin rann ur mig då jag stängde igen porten till butiken å nu när jag kom hem så förstår jag varför....

Alltså jag var ingen modell innan men nu ser jag verkligen ut som ett spöke, blev rädd när jag såg mig själv i hallspegeln... Jag är totalt genom blek som ett grått lakan med svarta mörka ringar å påsar under ögonen... WTF hände?!?!
Så här vill jag ju inte se ut, hur kan jag vara så onormalt sliten? 
Såå mycket mer har jag ju inte jobbat å jag har ju nyss haft semester... 
Nu är jag ju oxå hypokondiker men man börjar ju fundera då jag ser ut så här...

Kanske är det mitt straff för att jag brukar kalla mig för tant så vaknar jag plötsligt upp å ser ut som en vid en ålder av inte äns fyllda 31 år, de vore jäkligt :)

Nää nu ska jag ta å bädda ner mig å hoppas att jag vaknar upp som mig själv i morgon å inte detta lakan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar