fredag 6 september 2013

Fredags nöje!

Haft en jätte rolig dag med Emelie på jobbet idag tiden bara flög i väg å jag hann nästan allt jag hade tänkt hinna, tummen upp på den!

Fick fin besök av Tobbe mitt i lunchen så var trevligt å få surra i kapp lite.

När jag slutade jobbet knöt jag på mig mina tränings pjuks å gav mig av på en kortare PW till gymmet, perfekt uppvärmning redan varm när man kommer till gymmet! Var förvånansvärt mycket folk å träna en fredags kväll måste jag säga, sprang på Berg som oxå Skippat after worken för träningen! Blir fortfarande irriterad att jag är så klen... Vart är mina muskler?!?!!! Men men det kommer väl får man hoppas!
Nu har jag iaf klarat mina 3 mil även på appen å känns gött i själen då jag vet att jag gått mer men glömde starta appen! Vad ska jag ha för mål för nästa vecka? Som ändå ska vara rimligt för en otränad sate som mig, kom gärna med förslag å tips vettja! :)

Trägen vinner eller vad är det man brukar säga?!

Nää nu äre visst fotboll på tv... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar