måndag 2 september 2013

Okaxig!

Uuu tant var inte kaxig på gymmet idag... :(
Det märks att man vart borta från träningen en stund om man säger så... Men även om det var tungt så var jag där och fick gjort det jag skulle om än på lägre vikt än önskat! 

Nästan 1,1mil avverkat av veckans 3 mil som är veckans lägsta mål på PW fronten å det är bara måndag det känns bra :)
Gjorde misstaget att väga mig idag oxå å jag vet inte vad pappa serverade mig när jag var hem för den visade 2 nästan 3kilo mer  än jag trott å 6 kilo mer än önskat :(
Nya tider nya tag detta ska jag väl fixa ändå lr?!?! 😁

Hade tid hos tandläkaren idag fyra rönken bilder å 2 min titt i truten å kalaset kostade inte mindre än 1000kr... Är inte det galet så säg!

I kväll var det min tur å bjuda på mat och det blev ganska gott faktiskt! Bacon lindade Pesto å mozzarella fyllda kycklingfiléer med stekt squash å svamp till mig å ris till Johan! Samt melon sallad  med fetaost,å så lite tzatsiki till de hela! MUMSFILLIBABBA! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar