onsdag 18 september 2013

Slöseri!!

Gud vad jag slösade bort en dag igår på bara sova men antar att man behöver sömn då man somnar på lokalbussen från Bergvik in till stan.

Fick verkligen inget vettigt gjort alls igår men man måste väl få ha sånna dagar oxå eller? 
Fick en väldigt välkommen överaskning iaf :) -jag är ledig på söndag vilket innebär en ledig helg åhhhh så välkommet det var nu, ska passa på å njuta var minut!

Idag unnar jag mig en riktig mys morgon framför tv'n massa kaffe å rostade (onyttiga) mackor å lite ljus mys. Hade tänkt ligga kvar här i soffan så länge jag bara kan å njuta innan jobbet kallar! 

Hösten är onekligen här å det är kolsvart ute redan klockan åtta på kvällen, nu längtar man faktiskt efter lite snö så det blir ljusare ute!
Eller håller ni inte med?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar