torsdag 5 september 2013

Lik!

Vaknade tidigt i morse å kände hur trött jag var å samtidigt spred sig känslan - yes det är lördag bara en dag kvar till helg.... 
Sedan vaknade jag till å insåg att det var torsdag å att helgen var en bit bort! 

Har ju känt mig krasslig en stund å antar att det är de som gör att jag är så fruktansvärt trött hela tiden. 
Spelar ingen roll hur mycket jag sover jag är konstant super trött. 
Men med kaffe i magen vaknar även denna kropp till liv å en Alvedon till huvudet så släpper huvudvärken  oxå å man blir lite mer människa!

Denna helg känns lite lyxig för jag jobbar kort passen på jobbet vilket jag aldrig gör, när jag jobbar helg så är det alltid öppning till stängning men denna helg får jag lyxen att börja kl 12 å sluta kl17 å 16 hör ni vilken lyx :) 
Å passar extra bra nu när jag är så trött!

Ricco kom och hämta mig på jobbet idag så åkte vi å hämtade röda faran så nu e den snart glänsande ren fin å hel å redo till försäljning :) 

I dag var det Lill Annas sista dag hos oss å det känns fruktansvärt tråkigt om jag ska vara ärlig :( på grund av detta glömde vi allt vad äta nyttigt heter å tröst åt massa choklaaa åh Gud va gott he var!

Nää nu ska jag he mig i säng sänga förhoppningsvis e piggare i morgon!

Känner mig ungefär som jag ser ut... Hjälper inte att Ricco kläckte - du ser gammal ut i håret.... Öh alltså jag menar att du ser äldre ut... Öh alltså nå positivt hahaha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar