onsdag 4 september 2013

Svart... Bäcksvart...!

Vilken dag!!!
Startade dagen med en PW till jobbet så nu har jag egentligen klarat mitt mål för veckan men eftersom jag strulade till det så visar ju appen fem km för lite så bestämde mig just att den måste stå på 30km för att det ska gillas :)

Vart mycket å dola med på jobbet i dag å snacka om panik då ljuset i HELA butiken bara svartnar så där står jag ensam i butiken med kunder å en kolsvart butik...
Inte kul alls... 
Sprang in å försökte med massa säkringar å grejer men fick inte igång det (en sån gång vill man ju bara gräva ner sig för att man inte är mer teknisk) så i panik ringde jag vakten som kom å försökte hjälpa mig. Vi fick till en provisorisk lösning men måste vara på jobbet tidigt i morgon å ringa vaktmästaren så vi inte riskerar att Sanna sak händer igen! Kaos kaos kaos haha
Men har haft en riktigt bra dag trotts allt :) 

Nu är det spikat röda faran hämtas i morgon å det känns så skönt å förhoppningsvis kunna sälja den för man mår ju bara dåligt av att ha den ståendes!

Nu ska jag lägga mig med fötterna högt å vila min onda rygg lite sen blir det en tidig kväll för tant!!

För övrigt måste jag ha köpt världens bästa å sötaste rosa lilla matlåda! Alltså ser ni bah med handtag å allt, svin smidig  jö ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar