tisdag 17 september 2013

Pepp...

I morse väntade ett så jäkla bra personalmöte i feel so pepp!!! 

Efter mötet så satte jag å Emmie oss med reklamationer å vi var så effektiva å fick gjort massa! 
Men när jag åkte från jobbet var jag ett lik så himla trött efter en natt utan sömn, så la mig på soffan å somnade som en stock! 
Som tur var ringde Mobilen efter ett par timmar annars skulle jag troligtvis sovit än!

Blev ingen storhandling idag heller så ska ta och gå ner på Konsum å se om det finns nån mat så jag får mig lite middag å matlåda till jobbet i morgon! 
Funderar på stekt falukorv å stuvad vitkål låter inte det gott? I mitt huvud gör det de iaf sen vet jag inte Vad verkligheten säger då haha
Eller om Konsum har vitkål...

Sprang på detta citatet och var tvungen att sno det för jag kunde inte sagt det bättre själv!
Tjohoo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar