lördag 14 september 2013

Övervann!

Vilken konstig dag det vart idag, klockan sprang i väg fram till lunch sen efter lunch så stod klockan still trotts att vi höll på jobba ihjäl oss å då brukar ju tiden bara springa i väg! 
Haft otroligt roligt på jobbet idag med Emelie vid min sida å spontan besök av både herr Erik å sen kom min Norge flyttade Emma å överraskade,å såå glad jag blev :)

Sen drog jag hem efter jobbet å kastade i mig den mest tragiska lördags middagen genom tiderna ( bränd omelett med nån stackars oliv) inte min bästa måltid men mätt blev jag!

Sen kom grabbarna bus (tobbe å david) å plockade upp mig så drog vi hem till Josse. 
Gud vad mysigt hon fått på sin balkong, så där satt vi å mös å Josse å Erik spelade gitarr å sjöng så fint! 
Blir så imponerad av folk som e musikaliska jag vill oxå!!! 
Sedan hade jag ingen aning att Josse var så duktig på lira gura eller att Erik var så himla duktig på sjunga! 
Grymt trevligt med grymt trevliga människor. 
Länge sen vi sågs allihop å nu känner jag hur mycket jag saknat dessa guldklimpar. 

Men eftersom jag fortfarande känner mig och ser ut som ett lik så insåg jag att jag borde tacka för mig rätt tidigt å åka hem å lägga mig ( även att jag är mörkräddast i världen å höll på kissa på mig av rädsla redan kl 21:45 ) så tycker jag att det var ett klokt å moget beslut! 

Då nu har jag precis packiterat ner mig under täcket å ska förhoppningsvis snart somna! 
I morgon kväll går jag på en dag ledigt sååå skönt dock så vet jag inte om det är så ledig! 
Har fyra luncher, fika, häng träffar plus tvätt å storstäd av hemmet hur nu det ska gå ihop?! 
Är jag lika sliten få som bu så tror jag att jag ställer in allt i hopa å köper hörselkåpor ( Mot ljudet av betongborren som borrar 7-16:30 var dag) å stänger av mobilen å låser dörren å bara tillåter mig att vara slapp å ososial å typ bara läsa en bok, minns inte sist jag läste äns vet inte äns vart jag har lagt boken jag läser... Hmm måste nog ta tag i kaoset här hemma ändå hör jag!

Nää sova var det!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar