söndag 22 september 2013

Trettioårs kalas

Gårdagen blev helt annorlunda mot för planerna men Gud vad trevligt jag har haft det, klart värt ett grönt ansikte av åksjuka!

På morgonen blev det lite hastigt bestämmt att jag skulle haka på Johan Jonas och Frida till Borås på 30års fest! Packade bilen full av tältsängar å sovsovsäckar å ett glatt humör å rullade i väg efter slingriga små skogsvägar som gjorde både mig å Frida sjukt åksjuka. Men när vi väl var framme så väntade en tipspromenad å sedan typ femkamp himla sköj faktiskt!

Det bjöds på proteiner å nubbe skratt å quiz. Å nattens timmar bara sprang iväg så när huvudet väl träffade kudden vid fyra i morse så var sömnen välkommen!

Första tanken i morse var -åh herregud jag har blitt för gammal för det här med å gå på fest. Tyckt så synd om mig själv idag och känt mig ynkligare än på länge. Nää ett glas rött till köttet absolut men whisky te klockan fyra på morgon , nää vet du vad!

Nu har vi precis kommit hem å jag ska kasta mig i duschen å skynda mig i säng!

Tack helgen för att du vart så bra å ett mindre tack till baksmällan med ett löfte om att ej ska ses igen!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar