måndag 23 september 2013

Senil tant!!!

Idag har jag inte gjort ett smack bara sovit å sovit å sovit i olika omgångar. 

Tog tillslut tag i mig själv å gick å handla till brödbaket och till middagen. Kämpade mig hem med allt å satte degen på jäsning och skulle precis börja med middagen när jag insåg att jag glömt köpa huvud ingrediensen till middagen som skulle vart varm smörgåstårta :(
Humöret åkte i Botten å ost mackan fick rycka in som middag!

Nu väntar jag på att brödet ska svalna så hoppas vi att de blir gott, lite orolig att jag gräddade det nån minut för mycket men men går det inte äta så får vi bara låta bli :)

Nu ska jag titta på tv å äta en ruskigt onyttig äppelpaj ned vaniljglass mums!!
Sen blir det sängen då jag måste jobba i morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar