onsdag 4 september 2013

Ut på tur aldrig sur!

Tog mig till slut ut ur soffan igår å ut på en runda men Efter 5km var jag hemma igen för att sitta i telefonkö i 103!!!! Minuter för å boka tid hos läkaren å få kollat upp mitt onda knä å fot, så på tisdag får jag det äntligen undersökt! 

Slutsats på den är att tjurighet inte alltid lönar sig!

Färgade sedan håret å halva mitt badrum  innan jag halsade en celsius å mötte upp Mariah för en 8km kvälls prommis med massa skvaller!
Så 13 km mer bockat av på veckans  utmaning,gött!

Påvägen hem sprang jag på Ricco så vi bokade in å hämta röda faran på torsdag så nu måste jag ringa Patrik Å be att han ställer ut den så hoppas jag att jag får sålt den å slipper ha det över mig att jag borde!
Tur man har så snälla kompisar som hjälper en. 

Efter det så kom Johan å hämta mig så drog vi å handla å fixade lite krubb så himla mycket trevligare det är att äta tillsammans än å sitta själv hemma framför tv'n å äta! Halleluja 

Skulle ta en låååång sovmorgon idag eftersom det är min ända stängning denna vecka å bara för det så vaknade jag klockan sju, men det är rätt gött å ligga å dra sig oxå med en kaffekopp!

Vädret ser ju inte så lovande ut så får se om man vågar gå till jobbet idag, ser ju ut som om regnet ska komma när som. Men är ju sååå nära mina 3 mil att det vore gött å ha det gjort!!!

Idag för 6år sen föddes min gudson å tillika äldsta brorson. Tänk vad tiden går fort, stort grattis på 6 års dagen älskade Vilmer, faster saknar dig och lillebror massa!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar