söndag 29 september 2013

Mardröm

Fyyy vilken natt!!! :(((
Var ju jätte trött när vi kom hem från middagen igår så jag stöp nästan i säng på en gång, låg å vred mig länge men tillslut somnade jag å sov en LITEN stackars stund sedan vaknade jag å kunde omöjligt somna om. Får ju ganska ofta kokheta förtter när hag ska sova då jag jobbat å igår trodde jag att dom brann, världensbästa uppfinnarjohan uppfann då isklampstjocksockan å alla tummar upp för den!!!

Trotts isklampar på fötterna å ögon sl. Gick i kors gick det inte sova. Blev stressad å de satte sig i ryggen ond cirkel kan man säga!
Så halv fem i morse klev jag upp å gick å duscha å gjorde mig redo för jobb klockan 9:30 he gäll å vara ute i god tid. Nu ska jag ta å rocka denna dagen då den flyger i väg så jag går ta helg, hörde att det var min fredag idag vilket i då fall innebär fredagsmys å tacos i kväll! 
Woopa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar