tisdag 10 september 2013

Hål i hövve!

Har ju egentligen vart på vift sen i maj när jag åkte till Torsby och sen semester osv så hade helt glömt bort att det för typ ett halvår sen började renovera varje lägenhet när någon flyttar ut, så det vart konstant borrande kl sju på morgonen sen dess! Så snacka om frustration när du Väl sover som bäst å så vaknar du kl sju av en betongborr (som låter då högt att man undrar om det är skallen som de borrar i) 
var bara att kliva upp och käka min goda frukost -keso å äpple men bytte ut kaffen mot celsius idag. Ryggen och nacken är inte alls Vän med mig just nu så blev bara rehab träningen idag å en promenad.

Sen var det dax att gå till doktorn å visa upp fot å knä, knät trodde hon bara var en sträckning men foten misstänkte hon en liten fraktur eftersom den fortfarande inte läkt så nu väntar jag på rönken tid så får vi se vad felet är! 

Var förbi min fina vän Linnea C å fick perfekta fransar idag. Alltså jag blir alltid nöjd med mina fransar men idag hade hon fått hem en ny modell som är mer böjd å jag blev sååååå nöjd!!!
Så alla ni som vill ha perfekta fransar å slippa behöva sminka sig varje morgon uppsök Linnea ni kommer inte att ångra er!!!! Det var dagens tips från tant :)

Sen drog jag hem å invigde min nya stavmixer till dagens lunch, LCHF pannkakor med kanelstekta äpplen å lite kvarg riktigt riktigt gott var det! 

Har fått peakar om att jag bara skriver om mat men det är ju typ vad jag gör just nu -lagar mat äter å sover :P
Bara för det så kan jag tillägga att vi i kväll gjort milkshake med vaniljglass mango å hallon å jordgubbsprotein det var inte dåligt kan jag tillägga!!!

Vad har ni gjort idag? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar