onsdag 16 maj 2012

17 Maj

Vad konstigt det känns att inte vara i Oslo å på väg till Stor T för lite 17maj jobb. Har bara missat ett år sen jag började på Stor T så det känns lite tråkigt. Även hur mycket det är att göra på 17 Maj å man håller på typ jobba sig ihjäl in i mellan så är det en sån fantastisk dag att jobba på, alla är så fint klädd i sina bunader å alla är glada, jag tycker det är underbart hur Norrmännen firar sin dag där har vi mycket att lära!


 
Lite bilder från fjolårets 17Maj Det fanns å göra den dagen =)

Hade ju bestämt mig igår för att jag skulle ut på 8km pw innan jobbet, jag kliver upp tittar ut å blir lättad över att det inte regnar. Sätter på kaffe å börjar göra mig i ordning å tittar ut å regnet ÖSER ner... =(
Nää, vad less jag blir jag ville verkligen ut på pw men visst man kan gå ändå men så mysigt är det inte att vara ute å gå som en blöt katt =((((
Så jag skippade den gjorde en smoothie å kokade några ägg så nu sitter jag i soffan å har hur mycket tid som helst över eftersom jag klev upp tidigt för jag skulle ut å gå.

Nää, nu ska jag ta och äta upp min frulle innan det är dax att gå till bussen å dra i väg å jobba lite!

1 kommentar:

  1. Attans jäkla regn! Vi har regn här idag, vet inte om det regnar just precis nu men det har regnat i natt och det är alldeles blött ute! Ska ta en löptur idag iaf, antingen på löpbandet eller ute! Skulle va mys om solen kikade fram! :-)
    Ja, tänk om vi kunde fira vår nationaldag som norrmännen! Va skoj!
    hoppas du får en bra dag! kram

    SvaraRadera