onsdag 16 maj 2012

Drömma bör man annars dör man!

Fick köpt lås idag så nu väåntar jag bara på att det ska bli måndag så jag får köpa min rödafara =)
hoppas bara jag kommer använda den lika mycket som jag tror att jag kommer =)

Efter typ 1,5 månads vila är det nu dax å komma igång igen, så hoppas vädret tillåter för i så fall blir det 8km pw i morgon bitti innan jobb men regnar det så bli det inget så nu hoppas alla på att det blir bra väder så jag kommer igång igen. Man måste ju starta någonstans =)

Har hittat en super fin lägenhet på hemnet å som skulle vara perfekt för mig den är väl lite i dyraste laget för mig men drömma får man ju eller?!
Tänkte mig iaf på visning i helgen å se om den e lika fin i verkligheten å om den är det så får man väl se vad banken säger oxå!

I övrigt så har jag äntligen tatt ett beslut över nåt som legat över mig å det känns så jävla gött nu e det bara å vänta å se!

Nää nu ska jag ta å äta upp min melon ta en dusch å hoppa i säng!

sov gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar