måndag 28 maj 2012

For once...

För en gångs skull så fick jag inte besked av tandläkaren att de kommer å kosta mig massa tusen lappar utan fick ett glatt besked att vi ses om ett år. De var ju bra, känns tillräckligt med mongo tanden som jag håller på försöka få styr på å jag behöver knappast fler utgifter....

Motvinden var inte å leka med idag trampade som en gud men stod typ still men till slut tog jag mig hem och eftersom jag hade glömt gymkortet hemma (skräll!!!) så körde jag ett magpass å lite ben när jag kom hem å släppte ångesten lite över att det inte blev något gym pass.

Efter det så cyklade vi i väg till Norrstrand för lite lunch, sjukt god mat var det men senil som jag är så minns jag ju inte vart vi åt haha
Sedan strosade vi om kring på stan å kikade i lite affärer å jag fyndade ett par knallrosa solbriller för 49kr dom håller väl en dag eller två men dom var kula så det var dom värda!

Tanken var att storstäda här hemma i kväll men jag blev uttråkad å drog en PW i stället å blev så peppad så körde ett ben å magpass till så nu är hela kroppen som gummi å det känns sjukt sjukt skönt!!!
Jag hoppas den här lusten å viljan till förändring å komma i form är här för å stanna för jag gillart å har en bit kvar innan jag är i mål å jag vill så gärna i mål!!!
Men men det tar sig sa pyromanen eller vad man nu brukar säga!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar