onsdag 16 maj 2012

Rödafaror å Meloner

Igår var ju ingen rolig dag eftersom jag skulle till tandis och efter att bedövningen släppte så trodde jag att jag skulle döööö av smärta men idag är det bra å det är ju tur =)

Erica kom hit på lite tv häng med massa melon glass å annat gott.

Jag var oxå å titta på en cykel, jag ville ha en annan men gubben övertalade mig att jag skulle köpa en rödfara med cykelkorg så snart ska tant Emma ut å susa på en ny rödfara =)
Men han sålde inga lås så jag måste fixa lås så ska jag komma å köpa den på måndag. det blir nog bra får jag hoppas haha, den är inte snygg någonstans men den rullar å man sitter bra på den å det är väl huvudsaken =) eller?!!!!? hahahaha

Nää, nu ska jag ta å mysa ner mig i soffan en stund innan det är dax för jobb!
ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar