torsdag 31 maj 2012

Sked önskas!

Jag var sååå trött när kl ringde kl 6 i morse men väl på gymmet körde vi ett stenhårt pass å det är så gött när det är gjort. Började ju självklart regna när jag nästan var framme men det gick bra ändå!

Gick bra ända fram till lunch men efter lunch så dog jag så snäll chif som jag har så fick jag sluta tidigare så halv fem drog jag från jobbet och regnet ÖSTE ner så jag lämnade cykeln på jobbet å tog bussen hem å somnade på bussen helt sjukt. Tog ca 4 min efter att jag kommit hem innan jag somnade då¨e man faan i mig heeeelt slut! Så nu har jag bestämt mig för att ta en vilo dag från träningen i morgon!

Ska ta och prova färga håret igen tänkte jag, sist så blev det ju ingen färg så får hoppas på bättre tur denna gång =D

Jag älskar mitt singel liv men just i kväll skulle jag kunna hugga av mig en arm för en sked framför tv´n det är ett stort minus med singel livet, att man inte har någon å skeda med framför tv´n när man e trött å mys sjuk men men så är det inget att göra åt!

Nää, nu blire färga håret så man kan komma i säng i tid i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar