torsdag 17 maj 2012

Upptäcktsfärd å spritfest ;)

Haft en rolig dag på jobbet idag underbart med lördags feeling en torsdag =)
Efter jobbet kom Ricco Rikardoo å mötte upp på maxi så shoppade vi loss till en grym fruktsallad (seriöst hur gott är inte det????!)
Sen drog vi hem till Rikardoo å tryckte i oss MÄNGDER av den goa fruktsalladen å en halv liter vaniljsås haha det var den slankekuren det =)

Vi planerade även in en spritfest som snart kommer att äga rum för å fira hans nya jobb det är iaf det vi har som ursäkt för att få ha en riktig spritfest =)
Haha kravet /temat för att man ska få komma är att man dricker sprit kommer man me vin eller öl får man inte komma in! Hur kung låter inte denna fest????
Kommer bli asballt å nu är det inte länge kvar å jag känner redan Morgan smaken MUMS haha
Sedan bjöd Rikardoo mig på en liten upptäcktsfärd i Lastbilen innan det var dax för mig att stuttsa hem till soffan å här e jag nu =)

Nää, nu blir det en smoothie dusch å sängen!

Sayonara people

2 kommentarer:

  1. Haha jag fick den där lilla upptäcktsfärden till någon snuskigt ;-) ?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha nää du snuskfia det var osnuskigt som bara den

      Radera