tisdag 29 maj 2012

Måsten...

Vilken tråååk dag...
Dagen har bara bestått av måsten å tråkiga sånna iallafall mer parten av dem!

Oroar mig lite för cykelturerna till och från jobbet i veckan, blåsten som är nu e ju inte ens nära på kul. Tog 7 min extra till gymmet idag för att jag stod typ still oavsett hur mycket jag trampade men men jag var iaf uppvärmd å klar när jag kom fram till gymmet =)

Annars har dagen bestått av möte på kontoret, PW, tvätt till förbannelse (Note to myself tvätta oftare!!) städat klädkammaren å sorterat ut en IKEA påse med kläder å en halv med skor, städning av lägenheten å slutligen depp momentet nummer 1 betalat räkningarna som den här månaden var heeeelt galet många å DYRA =(((((

Tur det finns vatten i kranen ;)

Äter alldeles för lite fisk så idag fick jag tummen ur och lagade västerbottenlax med broccoli å ostsås å det var sååå gott!

Nää nu ska jag slappa en stund å rensa tankarna lite!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar