måndag 14 maj 2012

Wake up call

Hade ett långt samtal idag med en av mina äldsta vänner...
Någon som känner mig så väl att jag anser henne som familj <3
De finns både för å nackdelar med att någon känner en så väl så som hon känner mig...
Jag kan inte dölja något för henne hon läser mig som en öppen bok och många gånger så tror jag till och med att hon känner mig bättre än jag själv gör!
Jag är sjukt tacksam för att jag har en sån vän för det är långt i från alla som har det, idag hade vi som sagt ett långt samtal och hon fick mig verkligen att börja tänka om.
Ibland behöver man höra det från någon annan för att verkligen förstå.

Nu vet jag vad jag ska göra och vad jag ska lägga min fokus å energi på och vad jag inte ska ska lägga det på. Nu gäller det bara att leva efter det och få det att fungera i vardagen. =)

<3 <3 <3

1 kommentar: