lördag 12 maj 2012

Insomna delux...

Undrar när min sömn ska sluta vara mongo, den kommer verkligen å går som den vill å vi tycker sällan lika :( Hade svårt å sova igår så trodde jag skulle somna på en gång jag kamin idag men ikket... Nu har Jag iaf förflyttatmig till soffan så ja kan glo på tv tills John Blund tittar förbi! Är de föresten inte sjukt att grannens tv överröstar min egen när jag ligger precis framför min??? Antingen är det läge för hötapparat på grannen eller hörselkåpor å högre volym för mig ;) Saknar redan mitt lååånga hår men det var sjukt skönt att kunna tvätta håret i morse på 5 min det var länge sen :) Ska bara klippa till det så blire nog bra! En sak är iaf säker man slutar aldrig förvånas ångan lär sig något nytt varje dag!!! Nää nu ska jag gloo på tv å invänta min sjukt efterlängtade sömn! Tjohoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar