tisdag 1 maj 2012

Underbara SOOOOL!!!!

Började dagen i soffan som en annan latis, men tog mig i kragen å svängde förbi konsum och inhandlade glass å frukt å frossa med i solen sedan styrde jag kosan mot J&J där vi intog solstolarna på¨deras UNDERBARA takterass.
Va kul å träffa Jojje igen å uppdatera oss om allt de senaste.


När kl var fyra halv fem så hade solen försvunnit från taket och jag begav mig hem och lagade middag. Mitt i matlagningen så ringde Rille de ricco som tittade förbi på lite stuvade mackisar å korv, efter maten drog vi ut till parken och la oss men solen försvann rätt fort så vi blev inte så långvariga.
Men samtidigt var det för fint väder för å dra hem å glo på dumburken så vi svängde förbi Donken å köpte varsin mcflurry Daim å sedan drog vi ut till skutan å satte oss på en klippa å frossade glass å pratade stugor.




Efter det så drog vi hem till Ricardo å satte oss på hans tak å drack smootie å såg ut över Karlstad!
Svin soft!



NU har jag just kommit hem och intagit soffläge å ska glo lite på tv innan Jb kallar på mig!
Har haft en sjukt skön å soft dag hur har er dag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar