torsdag 24 maj 2012

Gelé...

Känns fantastiskt att jag fått tillbaka glädjen till å träna =)
Har nog aldrig kännt mig så peppad som nu, men jag antar att vårt fantastiska väder bidrar en hel dl till det oxå men jag har tänkt njuta av det så länge som möjligt! Nu blir det en paus från gymmet under helgen men det blir ett par mil på röda faran iaf så helt lat ska jag inte vara bara för att det är helg =)

Idag blev det 2,1 mil på cykeln å ett bra pass på gymmet så nu e musklerna som gummi haha vadå chockstarta kroppen men men skare va så skare va ;)

Rörde ihop en svingod skagenröra med handskalade räkor till middag å det satt inte helt fel å blir en fantastisk frukost i morgon =)

Nu ska jag ta å filosofera lite innan de e dag för duschen å sängen!

Tjopp tjopp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar