onsdag 30 maj 2012

Kapott!!

Skulle möta Emma kl 8 för ett pass på gymmet å tänkte att jag tar mig en liten smoothie innan men min mixer (som för övrigt bara är 2 mån) ville inte desamma så ställde in skiten i kylen å tänkte jag löser det då jag kommer hem. Kommer hem från gymmet hungrig som en varg men ikket den vill inte =( Ställde in mig på tugga i mig den så kom jag på att jag har en matberedare så körde skiten iden å det funkade blev lite väl mycket bitar men vad har jag tänder till??? =)

Nu ska jag strax ta på mig pjuxen å dra på jobb å i kväll väntar en kvälls PW med Jonas kul å ha sällskap när man ska vara hurtig det är så mycket lättare att motivera sig till å faktiskt ta sig ut då man kommer hem å e trött å sliten! Får se om jag kommer somna på jobbet i morgon då jag å Emma bokat in träning kvart i sju i morgonbitti haha de e lite i tidigaste laget för min del men ska man bli fin får man lida pin eller vad man nu brukar säga =D

Nää, nu kallar jobbet!
Ha en fin dag alla små troll!

Sayonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar