tisdag 15 maj 2012

Förändring typ NUUUU!!!

Ghaaaa jag behöver förändring typ NUUUUUUUUUUUUUU!!!
Började med å bli korthårig igen men det räcker lixom inte, funderar på färga håret typ koppar färgat men ALLA tycker det är en dålig idé. Men varför?
Det är ju bara å färga över om man ser förjävlig ut eller?
sen så har jag ju haft svart/mörkbrunt hår i typ hundra år nu...

Är det någon som har förslag på vad jag kan göra så välkomnas det med öppna armar så länge det inte innehåller raka skallen för det tänker jag INTE göra!

Till veckan kan jag börja träna igen å hoppas få tillbaka träningsglädjen som jag hade innan jag blev sjuk eller vadå hoppas... den SKA jag få tillbaka!

Förutom att jag ska till tandläkaren på en 90 minuter behandling för å rotfylla en tand så tänkte jag mig ut å kolla på en cykel!

Nää nu blir det frulle å ett varv med damsugaren!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar