söndag 27 maj 2012

Heelgen!

Har haft en helt underbar helg trotts att jag jobbar så har jag hunnit både vara i solen och sosialisera mig =)
Idag e sista dagen på 3års jubileet på jobbet så jag hoppas att många kommer å firar med oss även idag å fyndar något till sig själv eller till Mor då det dagen till ära är Morsdag!
Skickar en stooor kraam till min egna Mor på morsdag!

Efter jobbet igår så trampade jag å rödafaran hem till Ricco där vi tog ut grillen på taket rörde ihop en kanon god sallad å tog på oss bikinin. Sen satt vi på taket i solen å drack en öl grillade å tölade till kl var 21:30(är det inte magiskt att kunna sitta ute i bikini kl 21:30 i maj?!?!!!)
Efter det så traskade vi ner på båten å tog ett glas vin eller jag tog ett glas vin grabbarna drack öl sen gick vi vidare till blå´s uteservering för ett glas men sen var det dax att traska hem å sova så man orkar denna dagen oxå! =)

Helgen sammanfattas!
Rosé, grillat, solbriller,bikini, uteservering,vänner å jobb!
Takhäng!



Grillat = Sommar

Grillmästare Berg!

Visst är det grymt?!

Förresten ser ni vilket grymt träningslinne jag köpt!!!! 
Sjukt sjukt nöjd å nästan gratis var det oxå, 2 för 200pjux det kan man inte klaga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar