torsdag 24 maj 2012

Rött????

Precis kommit hem från gymmet å hela kroppen bara skakar på mig haha få nog bli en vilodag från gymmet i morgon. Så nu sitter jag i soffan å tankar kroppen med en smoothie å ska strax hoppa in i duschen å göra mig redo för intervjun, fattar inte vart all nervositet kommer i från bara... Lite nervös e väl bra men nu e jag fan hispig hahaha

Så jäkla störande, färgade ju mitt hår igår kväll (knalligt mörkt rött skulle det bli) men i stället så ser du ingen skillnad på håret, jaa möjligtvis så ser det nästan svart ut i stället för rött WHY????
kanske för att jag inte borde färga håret hemma utan gå till frissan men tänkte jag skulle spara lite pengar å göra det själv =) det får jag ju äta upp nu haha

Eller tycker ni att jag ser rödhårig ut????
Haha lite trött å sliten tjej på väg till gymmet före fan själv men absolut inte rödhårig =(((

Nää, nu får jag ta å sätta fart så jag hinner!
Peace!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar