fredag 18 maj 2012

Förbannad till tusen å lite till!!!

Jag är så jävla irriterad eller nää FÖRBANNAD!!!
Vilka jävla idioter å stolpskott det finns, helt jävla otroligt...
Hur fan tänker folk????
Eller tänker dom inte alls???
Så måste det nog vara!
Fattar inte att man fortfarande blir förvånad...
Står det alla idioter rikspuckon å stolpskott kontakta mig i pannan på mig eller???
Eller råkar jag bara springa på dom???

Hur det än ligger till vare sig jag har lapp i pannan eller ej så har jag inget intresse av att ha med idioter å göra å min gräns är nådd, å det tar faktiskt en stund innan min gräns brukar vara nådd!!!

Fy faaan!!!

2 kommentarer:

  1. Usch det där lät inte alls bra gumman! Åt helvete med allihop tycker jag! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig Lisa åt HELVETE med allt!!! hoppas ni har det bra å får vara friska nu! KRAAAAM

      Radera