onsdag 9 maj 2012

Första gången...

Har huvudvärken från h-vetet idag men snart har man överlevt dagen så det gick nog bra ändå.

När jag var 14 år och konfirmerade mig så var det ända jag ville ha navelpiercing å duntäcke och det var precis det jag fick. sedan den dagen som 14 åring har jag aldrig sett min navel utan smycke. Den stav jag haft kanske senaste 14åren  har gängen strulat med så jag har inte kunnat få av mig den. Så här om dagen hade jag väl lite å göra å kom på att den skulle ut, så fram med verktygslådan å letade reda på lite olika tångar sen började operation få ut piercing å simsalabim så lossnade tillslut gängen å staven åkte ut. Kan säga att det känns lite konstigt å se sin bullmage utan när man inte gjort det på nästan 16år.
Vi får väl se hur länge jag är utan eller om den åker in igen, man måste ju iaf ge mina päron äran för att gett mig en present som verkligen ha blitt använd...
Inget annat smycke jag fick har jag haft var dag i 16 år =)
Det kallar jag valuta för pengarna ;)

Nää, nu ska jag ta och göra MASSA fika å ta å fylla kaggen med å så blir det ett bad!
Gött ska det vara!

Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar