måndag 21 maj 2012

Äntligen på G igen!!!

Guuuuud vilket underbart väder vi har, jag klädde på mig på tok för mycket insåg jag så fort jag kom ut.
Dagen har varit svin soft trotts nattens brist på sömn... (hatar verkligen mina sömn problem)

Dagen har bestått av en snabbis på stan, fixat fransarna, solat å druckit smoothie hos Erica, PW´s å slutligen nu första gympasset sen i påskas. Men det känns fantastiskt å vara på banan igen å nu e jag mer taggad än någonsin till att shapeá upp min mage å resten av kroppen oxå för den delen!

Köpte röda faran idag så nu står den här ute å bara väntar på bli använd =) så i morgon ska den invigas med en cykeltur fram och tillbaka till jobbet, bra vardags motion!
Sedan blir det gymmet igen på onsdag men då sattsar vi på dra dit tidigt tidigt på morgonen för nu kl 16 var ingen hit var så jävla mycket folk å då är det inget roligt att gymma om man ska måsta köa till varje maskin!

Det var väl det som hänt hittills denna dag, vad som sker i kväll återstår å se!
I morgon kallar jobbet igen å vardagen gör sig påmind =)

Sayonara....


2 kommentarer:

  1. Duktig kicka !! Tack för idag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska du säga hurtbulle =) Beach 2012 nu kommer vi ;) tack själv var super trevligt!!!

      Radera