måndag 7 maj 2012

Djupdyk...!

Äntligen hemma!!!! <3

Idag är en sån där djupdykar dag som jag kan ha...
Funderar på det mesta å ingenting alls...

Ibland kan man känna sig så liten å så ensam än fast ens liv är fyllt med underbara människor, jag skyller min liten å ensam känsla på min abstinens efter min underbara familj <3
Snart ett år sen vi sågs å det är åt h-vetet för lång tid.
Jag måste styra upp mitt liv så att jag på nåt vis kan komma hem och kunna åka till mina bröder å  fantastiska syskonbarn lite oftare...

Längtar efter att äta frukost på altanen med familjen å bara vara som jag bara är när jag är hemma 100% avslappnad å stressfaktorn sjunker i botten (iaf innan jag får lapp sjuka efter ett par dagar) det är så underbart!

Så mycket tankar som snurrar men inget som kommer ut.
Nej nu får det vara bra nu ska jag lägga mig i soffan en stund å längta efter min familj!

Puss å hej




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar