fredag 25 maj 2012

Aw

Hur bär jag mig åt som kliver upp förtidigt på morgonen å nu har 40 min över till jaa...???
Sitta å slöa i soffan?

Hade en jätte rolig dag på jobbet igår då e det verkligen underbart att jobba då allt flyter på alla är glada å goa.
Då min arbetsdag var över kom Ricco Rikardo å hämtade mig, drog upp på HH å lämnade bilen sen traskade vi ner på staan för OBS 1 öl i solen.... haha
När jag skulle beställa mitt vinglas föreslog Dessi en flarra i stället å jag är ju inte den som e den så de var så det fick bli haha.
Som tur var så segade dom andra ihop å det var ju tur för mig för jag ska ju strax dra på jobbet men jag var riktigt party sugen igår, är det solen som lockar fram partydjuren inom oss eller vad är det?
Nu blir det jobb sen grill woop woop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar