onsdag 30 maj 2012

PW

Denna dagen har gått i ett å jag borde väl egentligen sova eftersom jag ska upp kl sex tror inte Emma blir så glad om jag inte dyker upp till morgonens träning så bäst jag ställer många alarm =)

Eftersom helgens spritfest blev inställd så tänkte jag att jag kan väl lika gärna jobba så det blir några timmar extra på lördag men till kvällen e jag ledig om någon vill hitta på nå skoj eller skaka lite rumpa eller nåt!

Efter jobbet idag så drog jag bara hem å stoppa in maten i kylen å bytte om sen drog jag å Jonas ut på en PW  å det är så kul å få en ny sväng att gå, man blir ju lite less på sina egna rutter som man skapat. Så blev en timmas PW med massa prat, så kul med sällskap!!!

Nää, nu e det fasiken dax å he sig i säng så jag tar mig upp i morgon!
sov gott alla små troll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar