onsdag 23 maj 2012

Steeeek!!!

Började dagen med ett stenhårt pass på gymmet fy fan vad gött det är när man väl har tagit sig dit det gäller ju bara å ta sig dit ;)

Sedan cyklade jag vidare hem till Erica där bikinin snabbt åkte på och jag intog solstolen och där stannade jag i 5 timmar gud se GÖTT!!! Bara ligga i solen å steka lyssna på musik å töla om allt mellan himmel å jord å äta massa färsk ananas kan det bli bättre än så?
Tror inte det va =)







Kräftan =)


Efter 5 timmar i solstolen så kände vi oss rätt nöjda på pressandet så vi cyklade in till stan å käkade en glass i solen nere vid älven och strosade i lite butiker innan vi gav upp för dagen å jag tog min röda fara å rullade hemåt.

Skulle laga blomlålsmos till middag så nu har jag blomkålsmos all over  i köket, var ingen hit å använda elvispen till de gitt men gott vart det!

Nu förbereda mig för intervjun i morgon och sedan färga håret sen blir det en tidig kväll då gymmet kallar 7:45 med bästa Emma som sällskap! kul å ha sällskap på gymmet =)

Ha en fin kväll people!

2 kommentarer:

  1. den va väl inte liten heller...

    SvaraRadera
  2. Haha Gutt...
    Allt e väl relativt
    Nää, letade igenom skåpen här hemma å då kan man fynda som du vet =)

    SvaraRadera