tisdag 22 maj 2012

Premiär!

Invigde min röda fara med en premiär tur till jobbet å den rulla som en gud.
Hem var det lite jobbigare för jag hade motvind hela vägen sen är det ju rätt mycket uppför men det är bara bra för fläsket som ska bort =)
Sjukt nöjd över min fula cykel iaf!! =D
Direkt jag kom hem så kom Goa Lovisa å hämta mig så cabbade vi ned å drog till skutis å drack kaffe å käkade jordgubbar å surrade om allt mellan himmel och jord en perfekt kväll med andra ord!
Svängde förbi maxi på vägen hem å med mig fick jag handskalade räkor som nu står i kylen å frestas så får se om jag kanske hugger in på dem snart eller om man skulle ha fixa nån riktig mat!

I morgon är jag ledig å men ska ändå försöka komma upp i tid å dra på gymmet innan jag förhoppningsvis kan lapa sol i ett par timmar, guuud se gött he skull va!

Nää, nu middag å soffhäng efter en u8nderbar dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar