söndag 6 maj 2012

Kock efterlyses ala pronto!!!

Borde verkligen laga lite middag men orkar inte vill inte kan inte...
Efterlyser kock till mitt kök ala pronto typ...

Har så mycket att ta tag i idag men det händer ingenting, herregud lata männich skärp till dig lixom.

Köpte iaf med mig lite go fika från bageriet å traskade hem till Jojje å fikade å myste i solen, men tyvärr blåste det lite för mycket idag, men härligt iaf.
Men nu e jag som sagt hemma å ligger i soffan å typ svälter ihjäl för jag e för lat å omotiverad till å laga mat.
Vad ska jag laga då?
Funderar på korvgryta å ris eller ungsbakad falukorv gryta går ju fortare å jävligt smidigt men de e ju ungsbakad oxå jaja får se vad det blir för jag antar att ingen kock e på väg hit för att ta hand om min svältande mage =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar