måndag 10 september 2012

Tänk...

Hur dagen plötsligt kan förändras å bli helt annars än man planlagt!

I morse när jag klev av cykeln i stan för att ta bussen till läkaren så ringde Emmie å berättade att Linda var sjuk och att det inte fanns någon som kunde jobba, så jag lovade att jag skulle komma å jobba efter att jag var klar hos doktorn.
Grejen var ju bara den att jag inte tänkte på att jag själv inte är helt frisk än så efter att jag vart hos doktorn å tatt bussen ut på jobbet så var jag ju helt färdig redan när jag kom, men jag sa att jag kunde jobba tills Dy kunde komma vid 4a så de var så det fick bli. Sen när Anna kom å bytte av mig så skyndade jag mig på en buss å åkte hem å det tog inte fem minuter innan jag somnade från att jag kom innan för dörren.

Snälla Emma ringde å bjöd mig på middag så slapp man iaf tänka på det, tusen tack vännen. Efter maten skjutsade hon hem mig å nu har jag parkerat mig i horisontalt läge i soffan igen.
Herregud så trött jag är....

Så i kväll blir det en tidig kväll för denna donna, eftersom jag var tvungen å jobba idag så missade jag ju min tvätt tid så i morgonbitti måste jag upp till tvättstugan kl sju =(
Det suger ju, men samtidigt skönt att ha det gjort när Emmie kommer klockan elva.

Ska ta och inventera mina skåp oxå så jag vet vad vi måste handla till bakningen, vi bestämde att vi skulle ses redan klockan elva eftersom allt har en förmåga att dra ut på tiden så e vi iaf säkra på hinna klart i tid.

Tror de blir middagslagning och ev bio i morgon kväll det e iaf mitt förslag så får vi se om det går igenom. Vet inte varför jag har börjat bli så bio sugen, förr såg jag aldrig bio typ en gång per år men nu tycker jag det är ganska så soft å bara dra i väg å se en bio ibland.
Jag tyckte ju förra Hamilton var riktigt bra och jag tror inte denna är sämre.
Sen råkar ju Mr Persbrandt vara manligheten själv å det skadar ju inte hahaha

Nää nu ska jag gosa ner mig under filten å bara dumglo lite på tv´n innan sängen kallar!
Ha en mysig kväll!




För övrigt så har vi fått in världens skönaste oversize tröja på jobbet för 250 pix så spring å köp den e så jäkla skön!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar