onsdag 19 september 2012

Black....

Herregud jag har ju ingen karaktär...
Eller ialla fall inget tålamod, har ju vart svarthårig sen älva brann å har i ett halvårs tid försökt få ur det svarta å hade lust på bli rödhårig i stället, men i morse såg jag min egen utväxt i solens sken å fick PANIK herregud hur man ser ut så blev å springa å köpa färg å vilken färg blev det??? joo, svart!!!

Så här sitter jag nu i soffan med den svarta färgen på "jäsning" på skallen å käkar min glamorösa middag bestående av fil flingor å banan slå den fin middan om ni kan =)

Handlade iaf för ett nytt bullbak som jag hade planer på att slå till på i morgon efter jobbet =) så nu får vi hoppas på en bra dag i morgon så jag e sugen på en revanch mot bullarna ;)

Är ju ledig i helgen å jag e sugen på hyss, men jag vet i tusan om mina vänner är det... =(
Jobbar på få dem lika tända som jag med det ser lite halv mörkt ut hahaha
jaja vad det än blir i helgen så blir det nog bra, jag e ju för tusiken ledig då kan man ju inte klaga =)

Nää, dax å skölja ur färgen kanske!

Tjopp tjopp


Skeptisk!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar