fredag 14 september 2012

Bra start!!!?

Snart dax att gå till bussen å dra och jobba men ögonen bara svider å vill falla igen på mig, det kallas väl för lite sömn antar jag.

Dagen började med att duka upp en smarrig frukostbricka som jag sedan tappade upp och ner på vardagsrumsmattan behöver jag säga att jag blir less på mig själv å min egen klantighet?!
Å förkylningen vill heller aldrig försvinna, jäkla skit!

Jaja bara tre dagar kvar sen "helg" hahaha
vad ska ni hitta på i helgen? nåt skoj?
Nån som vill hänga med lilla jag kanske?
I morgon kommer Lajni å olov till stan men dom ska på nån spelning så vet inte om jag hinner träffa dem men annars blir det en fika på måndag.

Gud vilket höst väder det är i dag, regnar å blåser å allmänt trist å kallt, det är i dag jag skulle vilja koppla in värmefilten jag fick av Lovisa i fjol så på ett maraton av komedier å lätta filmer å bara ligga i mjukisarna hela dagen. Men men så tjänar man ju inga pengar så bara masa sig till jobbet å göra ett enastående arbete =) Kom å handla vi har seriöst så mycket fina stickade grejer nu heeelt sjukt så kom å kööööp eller bara säg hej det funkar det oxå =)

Ringa pappsen ska jag oxå försöka hinna med, vi ringer lite om varann just nu och jag saknar å ha ett långt samtal med världens bästa pappa!

ha en strålande helg i höst rusket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar