onsdag 5 september 2012

Vilken nytta!!!???

Trött å sliten bestämde jag mig för en tidig kväll, kom i säng rätt tidigt men ryggen gjorde sig påmind å det var svårt att somna men tillslut somnade jag. Men till vilken nytta lägger man sig tidigt???

Tacken blev att jag vaknade halv fem i stället, klockan fem gav jag upp å klev upp ur sängen.
Har i och för sig hunnit massa här på morgonen, diskat käkat frukost 2 gånger dammsugit halva lyan skrubbat upp kök å spis tagit en liten prommis å tatt ett långt bad.
Men nu ska jag strax bege mig mot jobbet men är så sjukt trött, ögonen svider å vill bara falla igen på mig.

Hoppas jag piggnar ner på väg ner till stan annars kommer detta bli en låååång å slitsam dag å det hoppas jag inte! Klockan 12 ska jag möta Pekka för lite utbildning det tror jag kan bli hur bra som hellst!

Vad har jag lärt mig av detta då?
Joo, att det inte alltid e så givande att gå å lägga sig tidigt!

Nää nu ska jag borsta gaddarna å sen ringa min underbara pappa å upplysa honom att jag saknar han till 1000! Var Länge sedan jag pratade med han så nu har jag väntat sen klockan fem på att det ska bli normal tid så att jag får ringa han! <3

Ha en fin dag!
Tjopp tjopp!
Trött å sliten!
Med lite nya fräscha havregryn så blev det en gröt tillslut =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar