fredag 7 september 2012

Hatar!!!!!!

Hata hata HATA denna jäkla förkylning!!!!
Vaknade i morse utan någon som helst röst men febern var väck å jag kände mig ändå ganska kry, rösten kom om än lite whisky varning på den så kom den tillbaka allt eftersom dagen gick. Men ju närmare lunch vi kom dessto dåligare blev jag å febern ökade å ökade.
Snälla Emmie fick mig till slut å inse att det var bättre jag gick hem å en säljare med 100 energi kunde jobba i stället för mig.

Så sagt å gjort Emmie ringde Michaela från J & J som kom å bytte av mig så jag fick gå hem <3
Fina människor som ställer upp när det behövs!

Har sovit till och från sen jag kom hem å just nu känner jag mig lite piggare så peppar peppar nu hoppas jag att sjukan håller på vända å sen kan hålla sig borta!

Är det bara jag eller är jag fan i mig sjuk jämt????
Förr var jag aldrig sjuk å nu tycker jag att jag e förkyld, har halsinfektioner å feber mest hela tiden... säkert inte lika ofta som det känns men ändå för ofta!!!!

Så förkylning döööööööö nu å kom ALDRIG ALDRIG någonsin tillbaka! Amen

Nää, nu ska jag ta å stoppa in en paj i ugnen sen bädda ner mig i soffan igen!
Ska bo i denna soffa hela helgen så jag e frisk å kry till på tisdag då jag har en bakdejt med Emmie!

Ha en fin helg å kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar