tisdag 18 september 2012

Old me...

Förr var jag ju ganska huslig av mig eller det har gått upp och ner hela mitt liv å oftast går det väl ner när jag vart singel för det inte har känts lika viktigt med god mat å annat gött bara till mig själv.

Men tror förra veckans bullbak (som i och för sig var jävligt misslyckat) gav mig lusten tillbaka. Igår var det hallongrottor å fyllda köttfärsbiffar. Å idag då jag kom hem från Linda å ryggen värkte värre än nåt annat å jag bara ville sova bort min värk så fick jag sån jäkla lust å baka bröd något som jag inte gjot en ända gång sen jag flyttade hit för ca 1,5 år sen.

Så sagt å gjort, inventerade skåpen här hemma och det var väl inte nå super avancerat bröd jag kunde knåpa ihop men nu ligger det i alla fall 2 frallor på avsvalning i köket å snart ska jag få fika nybakta frallor med smält smör å ost MUMSFILLIBABBA säger jag bara =)

Hoppas den här lusten till att baka å laga mat håller i sig för jag tycker ju egentligen att det är så himla kul, å jag menar varför ska jag inte kunna baka å laga god mat för att jag e ensam det är ju bara löjligt tänk å dåliga ursäkter från min sida.

Åhh, nu kurrar min mage å det luktar sååååå gott här!!!







Fika blir MUUUUUMS!!!

2 kommentarer:

  1. Såg ju för jäkla bra ut ! De kom, de jäste, de segrade !! Bju bju bjuuuuu !!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vet du vad Erica??? He var nå jävulst gott jag tryckte just 3 skivor med massa smör å ost haha LCHF släng dig i väggen med sånt här gött bröd kan jag gött va lite pluffsig hahaha. Men he är väl ba att du kom å ät =)

      Radera