måndag 17 september 2012

Mätt å belåt´n

Efter en PN i soffan så hittade jag till spisen å gött blev det om än lite starka...
Hackade ner en hel chili haha tyckte inte den verkade så stark ;)
Men det blev iaf inte för starkt det gick ju å äta å gott var det!
Så fick jag ju lite middags sällskap oxå å det är ju aldrig fel så tråkigt å äta ensam.

Bäddade sen ner mig i soffan framför en film om massa par som alla var gravida med olika förutsättningar rätt skojig film ändå.

I morgon är det kurs som står på schemat sen gymmet å så ett besök hos Linda. Jaa, jag borde väl laga matlådor i morgon oxå men chansen att jag hittar till spisen 2 ggr på en vecka e ju inte så stor hahaha

Nää, nu ska jag glo tv innan jag ska natta mig själv så jag e pigg å alert i morgon bitti då kursen kallar på oss!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar