måndag 17 september 2012

Susar...

Herregud så fort dagarna går då man är ledig...
man hinner ju ingenting, men när man jobbar e det som om tiden står still...
konstigt det där.

Började dagen med ett återbesök på gymmet å fykatten så tungt det var...
Är verkligen inte i form just nu, sen hjälper väl förkylningen som aldrig riktigt vill släppa taget om mig till den med.

Blev iaf ett litet konditionspass sedan ben å mage sen var jag färdig för idag, får se hur mycket man orkar i morgon!

Sedan drog jag hem å gjorde mig redo för å dra ner på stan å möta upp Olov å Linneá för en fika men planerna ändrades så istället ställde jag mig och bakade hallongrottor å tog fram lite bullar så jag skulle ha något att bjuda dem på då det dök upp!



Så efter att vi fikat å surrat lite här hemma tog vi å åkte ut å kollade runt lite innan vi slutligen hamnade på IKEA, Typiskt att jag inte hade med mig mitt presentkort när vi lix var där.... Behöver ju köpa mig en ny stekpanna tittade ut en som såg vettig ut så den får jag åka å köpa någon dag. Köpte en liten stekpanna för 19 kr till mina morgon ägg å en stor påse polly men det var ungefär det pengarna räckte till idag =)

Sedan hoppade jag av på haga hallen för å handla mat medans de drog vidare på deras 4 fika dejt för dagen haha.
Lajni shoppar skor!
Ricco ringde å ville ha med mig på en afterwork men tant är heeeelt död å känner att jag inte orkade så han fick ringa vidare i stället.
Nu sitter jag här i soffan å borde väl snart ta och sätta igång med maten innan man blir över hungrig men e så trött så tror det får bli en liten pn innan jag sätter igång med maten.

Köttfärsbiffar med soltorkade tomater å fetaost och några med mozzarella å basilika samt en stor sallad å en kall sås står på menyn idag, blir nog riktigt smarrigt e iaf det som e planen att det ska bli =)
Vad ska ni äta idag?

Sen har jag lust på en lugn kväll å film så det är nog så det får bli!
Nää vila lite innan maten å spisen kallar på mig!
Natta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar