tisdag 4 september 2012

Vardag....

Jaa, snart är denna lediga dag över å vad har man gjort?
Diskat tvättat å tränat...
Varför e det alltid så att då man väl e ledig e man fullbokad av alla tråkiga måsten så som tvätt å städning???!!
Måste börja strukturera upp mitt liv så när jag väl e ledig kan jag hitta på roliga saker å försöka ta städ å tvätt de dagar jag lix jobbar det är väl lika bra eller?!

Fyy, vad tungt det var att ta sig ut idag men efter mycket suckande å ursäktande så kom jag mig äntligen ut på en PW motvinden var jäklig men jag tog mig runt rundan å när jag väl var hemma typ död å genom svettig var jag väldigt glad att jag insåg att korta rundan fick räcka för å vara första PW´n sen älva brann typ....

Annars så har jag kommit fram till att allt e inte så enkelt för att man gör det svårt...
Tänk om alla kunde komma på det så himla mycket enklare världen skulle vara =)

Vad ska alla göra till helgen?
Jag har ledig helg, funderar på om man ska stanna hemma å hitta på något eller om man kanske skulle packat ihop en liten väska å lämnat stan för en gångs skull....
Eller man kanske rent av skulle se om man kan jobba, varför vara ledig om man ändå inte har några planer... är det inte lite så?!

Jaja, nu ska jag ta en PN i soffan innan jag ska ner å hämta upp tvätten!
Vad ska ni sysselsätta er med i kväll?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar