torsdag 6 september 2012

jaaaaaahaaaa....

Ligger nerbäddad i soffan å glor på Robinson finalen haha lite tant varning på den kanske =P

Men eftersom kvällens planer blev inställd på grund av sjukdom så har jag inget bättre för mig å det är rätt skönt att hoppa i sina mjukisar när man kommer hem å bädda ner sig i soffan.

Så sjuuuukt sugen på äppelpaj å vaniljglass eller vanilj sås, nästan så jag överväger å gå på konsum å handla å röra ihop en liten smulpaj, men va faan jag skulle ju komma igång nu då kan jag ju inte hålla på äta godsaker mest hele tin, eller?  =)

I morgon kallar jobbet igen men sen ledig helg, ska bli sååååååå skönt känns att man inte har så mycket energi kvar i kroppen då man går runt å e lite sjuk.

Nää, nu ska jag inventera köket efter nå gott å stoppa i munnen vad tuggar ni på framför tv´n i kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar