söndag 23 september 2012

Vårdar!

Jajjemän jag hoppade i party skorna och traskade i väg på förfest i spöööööö regnet igår, när jag väl kom fram så var jag ju blöt typ ända in i märgen =S

Men hade en trevlig förfest med massa nya ansikten å skratt, men då det andra gjorde sig redo för krogen kände denna blöta donna att det var bättre att traska hem å hoppa i nå torra mjukisar å lägga sig framför tv´n med ett glas vin, sagt å gjort å så fick det bli!

Kvällen blev inte riktigt som planerat men den får ändå alla tummar upp!

Börjar misstänka att jag fått en inflammation i ryggen igen, för den blir bara värre å värre för varje dag så nu hoppas jag med tummar å tår att min misstanke är fel och att ryggen känns bättre i morgon...
Dagen idag har iaf bara gått ut på vårda ryggen så jag har bara tatt det lugnt knappt rört mig vilat badat å slappat.

Lite uttråkad är jag ju nu men det får jag väl ta om ryggen blir bättre!

I morgon verkar det bli att möta upp Lajni på stan sen har jag ju ett möte jag ska på men annars blir det nog en mycket lugn dag. Är ryggen bättre så ska jag ut på en PW tänkte jag, det var allt för länge sedan å skulle verkligen behövas, men men ryggen går före så vi får se.

Nää, nu blir det lite mera tv mys!

Tjooo



Min supergoda middag, ser inte mycket ut för världen men det var sjukt gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar