lördag 8 september 2012

Frukostbjudning!

Tog nog ut friskheten lite för tidigt igår tror jag.
Kände mig som sagt lite bättre efter ett par timmars sömn till och från, så snörde ihop en liten äppelpaj som jag värdelös som jag är brände rätt kraftigt i ugnen =( faaan jag brukar sällan misslyckas när jag bakar å nu misslyckades jag med nåt så simpelt som en jäkla äppelpaj...
Skyller det på sjukdommen hade jag vart vid mina sinnesfulla bruk hade det aldrig skett hehe =P

M kom hit så vi skrapade bort det översta brända lagret på pajen å mumsade sedan i äppelpaj med vaniljglass (glass e för övrigt sjukt skönt för en ond hals) De kom Emma 30 år på nu ;)
Hade en trevlig å lugn kväll i soffan innan det var dax för han å dra å jobba å mig å krypa ner å dööö i sängen, min lilla energi var helt slut å jag somnade som en stock.

Blev dock väckt av min härliga vän som hade en riktig prakt fylla å var pratglad å go under nattens timmar, skrattade så tårarna sprutade =) Så härligt med så glada människor ibland, de ger om något energi trotts att det är mitt i natta!

Somnade sedan om å vaknade nu i morse med länets hosta, räcker det inte nu eller?

Ricco ringde å bjöd mig på frulle på Kaviar å det var sjukt gött med lite riktig frukost för annars hade jag nog inte ätit något utan fortfarande legat kvar i sängen. Vi måste sett roliga ut när vi kom in traskande på kaviar den ena bakfullare än jävulen själv å den andra blekare än snön i ansiktet med rödare näsa än rudolf å blankare ögon än en alkis samt båda klädda i mjukisar haha
Så tusen tack för en rolig frulle vännen!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan under filten å fryser som ett barn så antar att febern är på väg tillbaka (jäklaskitförsvinnbaraådööööärdusnäll!!!!!!!!) Tror Ricco skulle komma förbi med en komedi så man har nåt att glo på när man ligger här som ett mähä!

I morgon ska jag vara frisk å kry bara så ni vet för nu har jag bestämt mig för det!

Vad ska ni göra i kväll?
Så här pigg å fräsch hade jag ju planer att jag skulle vara i kväll då jag e bort bjuden men inser ju att det endast kommer bli osminkat å mjukisar i soffan för denna donna i kväll =(
=( =( =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar