måndag 3 september 2012

Lååååååång!!!!

Precis kommit hem från jobbet å tror seriöst att det måste vara världens längsta dag idag, det känns i alla fall så. men men nu e jag hemma å ska mysa ner mig i soffan framför en film är planen å i morgon så är jag ledig såååå skönt!!!!

I och för sig består dagen av städning, tvätt å träning X 2 men jag är iaf ledig å ska sova tills jag vaknar ingen klocka ska väcka denna donna i morgon de e en sak som är säkert, så nu får JB bara se till å komma på besök så jag FÅR sova oxå!

Fick fin besök på jobbet idag då Tobbetobbelito stuttsade in å sa hej, alltid kul med besök! Annars så har det inte hänt så mycket idag så har inge roligt att berätta tyvärr!

I morgon är dock en mycket speciell dag <3

Nää nu blir det fika film å mys

Tjopp tjopp!
ÄLSKAR min nya tröja visst e den grym?!
Trött å jävligt sliten....


Här är den fina väskan som jag fått, visst är den fin??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar